הקיץ מגיע מיד, וכמו שאנחנו זוכרים להחליף למכנסיים קצרים, להוציא את המנגל ולנפח את בריכת השחייה שהסתתרה בפינה במשך חודשים, חשוב גם לוודא שחיות המחמד שלכם יהיו קרירות ונוחות.
חיות מחמד רגישות למחלות הקשורות לחום, וכבעלי חיות מחמד אחראיים, עליכם לנקוט בצעדים יזומים כדי לשמור עליהן. בפוסט זה בבלוג, נחקור טיפים והנחיות חשובות שיעזרו לחיות המחמד שלכם להישאר מאושרות לאורך עונת הקיץ.
___
ספקו מים מתוקים בשפע:
אחד הדברים החשובים ביותר בשמירה על חיות מחמד הוא לוודא שיש להן גישה להרבה מים מתוקים בכל זמן. בימים חמים, חיות מחמד יכולות להתייבש במהירות, לכן בדקו באופן קבוע את קערות המים שלהן ומלאו אותן מחדש במים קרירים. אולי אפילו למקם מספר קערות ברחבי הבית או הגינה כדי להקל על חיות המחמד שלכם להישאר לחות.
צרו מחבואים מוצלים:
חיות מחמד זקוקות למקום קריר כדי להימנע מחום השמש הישיר. הקימו אזורים מוצלים בגינה שלכם בהם חיות המחמד שלכם יכולות לנוח. ניתן להשתמש במטריות, בשמשיות, או אפילו לספק גישה לפטיו מכוסה. בבית, שמרו על וילונות או תריסים סגורים בשעות החמות ביותר של היום כדי למזער את כמות החום הנכנסת לביתכם.
לעולם אל תשאירו חיות מחמד ברכב חם:
לעולם אל תשאירו את חיות המחמד שלכם ללא השגחה ברכב חונה, אפילו לפרק זמן קצר. מכוניות מתחממות במהירות, גם עם חלונות פתוחים מעט, ויכולות להגיע לטמפרטורות מסוכנות תוך דקות. אם אתם צריכים לרוץ לסידורים, עדיף להשאיר אותם בבית בסביבה קרירה ובטוחה.
התאימו את שגרת האימונים:
בימי קיץ חמים הימנעו מפעילות גופנית מאומצת בשעות החום המקסימליות וצאו להליכות מוקדם בבוקר או מאוחר בערב כאשר הטמפרטורות קרירות יותר. שימו לב לטמפרטורת המדרכה, שכן היא עלולה להפוך ללוהטת ולשרוף את כפות הרגליים של חיית המחמד שלכם. שקלו ללכת על דשא או להשתמש בנעלי מגן כדי להגן על כפות הרגליים שלהם.
ספקו אביזרי קירור:
עזרו לחיות המחמד שלכם להתמודד עם החום על ידי הצעת אביזרי קירור. מגבות לחות או מחצלות קירור יכולות לספק הקלה ולהוריד את טמפרטורת הגוף שלהן. הקפיאו צעצועים או חטיפים בטוחים לחיות מחמד כדי ליצור חוויות מרעננות ומהנות עבור חיית המחמד והבעלים כאחד. שקלו להשתמש בבריכה רדודה או במתז כדי לספק משחקי מים, לשמור עליהם רעננים ושמחים.
טיפוח וטיפול בפרווה:
טיפוח קבוע חשוב במהלך הקיץ. ניקיון חיות המחמד שלכם מסייע בהסרת פרווה רופפת ומשפר את זרימת האוויר לעור שלהן. עם זאת, הימנעו מגזירת חיות המחמד שלכם עד העור, מכיוון שהפרווה שלהן מספקת הגנה מפני כוויות שמש. התייעצו עם הווטרינר שלכם או עם המספרה כדי לקבוע את שגרת הטיפוח הטובה ביותר עבורם
תודה רבה,
צוות פטאיט